FAQ - Najczęstsze pytania - Na ile dni przed przyjazdem należy wpłacić pieniądze?
Jeżeli rezerwacja była dokonana kilka miesięcy wcześniej, należy wpłacić 100% zaliczkę za pobyt najpóźniej do 7 dni od potwierdzenia rezerwacji. W przypadku pobytu, który został zarezerwowany 4 tygodnie lub mniej przed terminem przyjazdu, co do płatności należy porozumieć się z osobą, która zajmuje się sprzedażą danego pobytu, zazwyczaj jest to termin 24 godzin, ew. 3-4 dni. - Można zapłacić za pobyt gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio po przyjeździe?
Opłatę za pobyt należy wnieść wcześniej, ponieważ dopiero po wpłacie możemy przesłać bon upominkowy, na podstawie którego mogą Państwo byt zakwaterowani. - Chciałam wykupić dla swoich rodziców wczasy z okazji ich rocznicy, czy jest to możliwe? Jak to zrobić?
Tak, to jest możliwe. Należy dokonać rezerwacji telefonicznie, e-mailem lub poprzez naszą stronę internetową (trzeba podać imię, nazwisko, datę urodzenia, adres, telefon, e-mail osób wyjeżdżających, a ponadto Pani imię, nazwisko, adres, telefon i e-mail.) Przy rezerwacji należy zaznaczyć, że chodzi o pobyt sponsorowany oraz podać adres, na który będzie przesłany bon upominkowy. - Można zarezerwować u Państwa pobyt na podstawie ubezpieczenia?
Jest mi przykro, ale leczenie musi zlecić Państwa lekarz, jeżeli pobyt będzie refundowany, dane uzdrowisko prześle Państwu potwierdzenie z konkretnym terminem pobytu. W takich przypadkach należy kontaktować się z uzdrowiskiem, nie agencją, ponieważ my nie oferujemy pobytów refundowanych. - Czy można zamówić sobie same zabiegi, bez zakwaterowania i wyżywienia?
Tego typu procedury to leczenie ambulatoryjne i nasza agencja nie oferuje takich usług. - Czy można zabrać ze sobą na wczasy pieska?
W niektórych uzdrowiskach jest to możliwe, w innych nie. To, czy w wybranym przez Państwa obiekcie można mieć ze sobą pieska, można sprawdzić na naszej stronie internetowej przy danym hotelu.
Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, skontaktujemy się w ciągu 2 GODZIN w czasie pracy (od godz.7.30 do godz.18.00) telefonicznie lub e-mailem w sprawie potwierdzenia rezerwacji, dlatego należy podać numer tel. lub adres e-mailowy.
Po potwierdzeniu przez Państwa rezerwacji telefonicznej lub e-mailowej zostaną przesłane Państwu e-mailem: 1. Faktura zaliczkowa - Umowa o zamówieniu wycieczki (fakturę zaliczkową należy uiścić w wyznaczonym terminie) 2. Warunki umowy CK SUNFLOWERS agency s.r.o. 3. Dokument o ubezpieczeniu biura podróży na wypadek bankructwa
Jedną kopię "Umowy o zorganizowaniu wycieczki" proszę podpisać a następnie przesłać na nasz adres. Wszystko to jest zgodne z ustawą nr 281/2001 Z. z. i §741. Po opłaceniu pobytu zostanie przesłany VOUCHER, który uprawnia do korzystania z wykupionych usług, jak również list zawierający niezbędne informacje o pobycie, a także ważne kontakty.
Prześlij pytanie
Mamy nadzieję, że skorzystacie Państwo z naszych doświadczeń przy planowaniu i realizacji wczasów i przeżyjecie niezapomniane chwile błogości i relaksu, oraz że zostaniecie nam wierni także w przyszłości... .....Wasze biuro podróży SUNFLOWERS agency |